سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تامین آسان و در دسترس لوازم یدکی خودروهای لوکس در فروشگاه اینترن

 

تامین لوازم یدکی خودروهای آلمانی در ایران چگونه است؟

نزدیک به حدود 10 سال از شروع تحریم های ایالت متحده امریکا علیه ایران میگذرد. که این موضوع باعث به وجود امدن مشکلاتی در زمینه تامین و توزیع لوازم یدکی خودروهای آلمانی در ایران شده است. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که کشورهای اروپایی چطور با تحریم های آمریکا علیه ایران از این بازار بزرگ دست کشیده اند؟ جواب این مسٌله در مراودات مالی شرکت های اروپایی با ایالات متحده امریکا نهفته است. زیرا که حجم مبادلات بین المللی خودروسازان آلمانی 100 برابر مبادلات با جمهوری اسلامی می باشد.

حال با این وجود شرکت هایی که در ایران با نام تجاری خاص نماینده فروش این برندها می باشند هنوز مشغول به کار هستند. 

فروشگاه اینترنتی لوکس یدک

 

در این بلاگ در مورد 4 گروه از این خودروها بحث خواهیم کرد که به شرح زیر است : 

بی ام و :

 

 

                                                                                                                      لوازم یدکی بی ام و  

 

لوازم یدکی بی ام و در بازار ایران از طریق وارد کنندگان خرد و کلان در دسترس متقاضیان قرار میگیرد.

اکثر واردات لوازم یدکی BMW     از طریق کشور امارات انجام میشود. با این حال مقدار کمی از حجم این واردات از کشور ترکیه و اربیل عراق نیز می باشد.

شرکت هایی مانند پرشیا خودرو که در ایران به عنوان نماینده فروش خودرو بی ام و می باشند, هم چنین در تامین قطعات و توزیع آن مشارکت دارند.

بنز:

 

لوازم یدکی بنز

 

لوازم یدکی بنز: لوازم یدکی بنز به عنوان یکی از قدیمی ترین برند های بازار ایران هم چنین در دسترس برای دارندگان این خودرو نیز می باشد. اگر چه تمامی مدلهای خودروی مرسدس بنز در داخل ایران موجود نمی باشند و با وجود محدودیت های گمرکی فقط مدلهای خاصی از ان در ایران تردد می کنند , اما لوازم یدکی برای تمامی آنها در دسترس می باشد.

فروش لوازم یدکی بنز     در بازار قطعات فروشان تهران و هم چنین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی نیز در دسترس می باشد.

قبل از شروع تحریم ها شرکت ستاره ایران با همکاری کمپانی مرسدس بنز اقدام به منتاژ یکسری از مرسدس بنزهای کلاس E  در ایران نمودند که نه تنها بر انتقال دانش و تجربیات مفید, موثر بود حتی میتوانست باعث پیشرفت صنعت خودروسازی در کشور شود.

پورشه:

 

لوازم یدکی پورشه



لوازم یدکی پورشه: لوازم یدکی پورشه یکی از گران قیمت ترین قطعات در بازار لوازم یدکی می باشد. به دلیل کمبود تنوع مدلهای این خودرو, قطعات آن محدودتر بوده اما از نظر سرمایه بسیار بالاتر از بنز و بی ام و می باشد.

لازم به ذکر است از آنجایی که شرکت های تولید کننده لوازم یدکی پورشه برای شرکت خودروسازی فولکس واگن نیز قطعه تولید میکند, بسیاری از قطعات بین این دو شرکت خودروسازی یکسان و مشابه هم می باشد.

شرکت معین خودرو از چند سال پیش با تاسیس نمایشگاه و تعمیرگاه های مرکزی خود را به عنوان نماینده شرکت پورشه در ایران معرفی می کند اما در واقعیت این شرکت فقط به عنوان فروشنده لوازم پورشه در این کمپاتی شناخته میشود.

ولوو:

 

لوازم یدکی ولوو


لوازم یدکی ولوو: خودروی ولوو بعد از سالیان سال در چهار مدل مختلف وارد بازار ایران گردید, که به دلیل تعداد کم این خودروها محدودیت هایی در بازار لوازم یدکی ولوو در ایران حس میشود, هر چند که لوازم مصرفی این خودروها را میتوان در بازار پیدا نمود اما هم چنان قطعات کمیاب و موتوری و یا داخلی خودرو به ندرت قابل تهیه می باشد.

لوگو بنز              لوگو بی ام و       لوگو ولوو        لوگو پورشه

 

برگرفته از:benz , BMW , porche , volvo