سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش اینترنتی لوازم یدکی بنز, بی ام و, پورشه

 

آلمان در صدر جدول بهترین کشورهای دنیا از نظر پیشرفت در صنایع خودروسازی قرار دارد. سه شرکت برتر خودروسازی پورشه , بنز و بی ام و پرچمداران اصلی صنعت خودروسازی در جهانند. رقابت با این کمپانی های خودروسازی بسیار سخت است.زیرا طرفداران خودروهای آلمانی در سراسر دنیا زیادند و این سه برند توانسته اند به محبوبیت عظیمی در سراسر دنیا دست یابند. از جمله در ایران. درست است که برخی از جدیدترین تولیدات این کارخانه ها به ایران وارد نمی شود اما همواره استقبال زیادی از سوی مردم برای خرید این خودروها به عمل می آید. برای مثال تقاضا و واردات گسترده ای برای بی ام و سری 5 و بی ام و سری 3 و بی ام و سری ایکس در ایران وجود دارد و غالب بی ام و های موجود در ایران یکی از مدلهای ذکر شده می باشند.

مرسدس بنز های موجود در ایران نیز بیشتر در مدلهای کلاس E و کلاس C و کلاس S موجودند. مدلهای موجود بنز کلاس E شامل بنز E250 و E350 می باشد. رایج ترین کلاس C ایران بنز C 200 و C240 و رایج ترین بنز کلاس S موجود در ایران نیز بنز S500 و S350 می باشد. خودروی پورشه به علت قیمت بالاتر و لوکس تر بودن نسبت به بنز و بی ام و دارای محدودیت در موجودی می باشد و غالبا پورشه کاین مدل 2010 به پایین یا اصطلاحا کاین قدیم و پورشه پانامرا مدل 2011 تا 2014 در ایران موجودند. اما لازم به ذکر است که گاهی یافتن برخی از قطعات و لوازم یدکی و حتی لوازم بدنه برای این خودروها مخصوصا اگر مدلشان بالاتر باشد بسیار دشوار است.

از زمان گذشته تا به اکنون رقابت بسیار سختی بین دو کمپانی خودروسازی هم رده یعنی بنز و بی ام و وجود داشته است. لازم به ذکر است که تمام مقایسه ها تنها باعث ایجاد حاشیه خواهند شد و بدون شک هر خودرویی برتری خاصی در برخی ویژگی ها از خودروی دیگر دارد. خرید هر یک از خودروهای بنز و بی ام و و پورشه یعنی شخص خریدار توانایی پرداخت هزینه های نگه داری این خودروهای لوکس را دارد. زیرا این خودروها در مقایسه با سایر خودروهای ساخته شده توسط دگیر کمپانی های خودروسازی , هزینه های نگهداری و سرویس بالاتری دارند. به عنوان مثال یک بنز S500 و یک لکسوسRX350 از نظر قیمت یکسان هستند اما هزینه های نگهداری بنز بسیار گران تر و سخت تر از لکسوس می باشد.

لوازم یدکی بی ام و :

خودروهای بی ام و شامل مدلهای بی ام و سری 1, بی ام و سری 3, بی ام و سری 4, بی ام و سری 5, بی ام و سری 6, بی ام و سری 7, بی ام و X3, بی ام و X4 و بی ام X6 و بی ام و  Z4 می باشند.جهت کسب اطلاعات از قیمت محصولات و لوازم یدکی بی ام و می توانید وارد لینک بالا شوید.

 

لوازم یدکی بنز:

خودروهای بنز دارای مدلهای بنز کلاس C , بنز کلاسE , بنز کلاسS , بنز کلاس CLK , بنز SLK , بنز کلاس B , بنز CLA و غیره می باشد. جهت کسب اطلاعات از قیمت محصولات و لوازم یدکی بنز می توانید وارد لینک بالا شوید.

 

لوازم یدکی پورشه :

خودروهای پورشه نیز دارای مدلهای پورشه پانامرا, پورشه کاین, پورشه کاررا و پورشه باکستر و پورشه کیمن می باشد.

. جهت کسب اطلاعات از قیمت محصولات و لوازم یدکی پورشه می توانید وارد لینک بالا شوید 

خرید لوازم یدکی مصرفی همچون روغن موتور , فیلتر روغن, فیلتر هوا, فیلتر کابین, روغن گیربکس, روغن هیدرولیک فرمان و ... و لوازم یدکی فنی همچون کمک فنر جلو و عقب و لوازم جلوبندی همچون طبق, بوش طبق, میل فرمان, سیبک فرمان و غیره باید با دقت انجام شود و باید سعی در خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال باشد با وجود اینکه قیمتشان واقعا بالاست اما از نظر اقتصادی در طولانی مدت به صرفه تر است. برندهای تولیدکننده دیگر افترمارکتی همچون لمفوردر و تراکیتیک و غیره وجود دارند که در صورتی که اصل اروپا باشند کیفیت مناسبی دارند و قیمتشان از لوازم یدکی اورجینال کمتر است.

 فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی لوکس یدک یک وبسایت فروش اینترنتی لوازم یدکی خودروهای لوکس همچون لوازم یدکی بنز , لوازم یدکی بی ام و, لوازم یدکی پورشه و ... می باشد. که غالب لوازم یدکی های اصل و یا اورجینال خودروهای مذکور را موجود دارد. جهت کسب اطلاعات از قیمت ها و مشخصات لوازم یدکی و لوازم بدنه مورد نظر خود می توانید وارد لینک فروشگاه شده و از محصولات آن بازدید نمایید.